På landet i stugan

Första lediga helgen på lääänge & så bara reganar det:( Men å andra sidan så är det ganska SKÖNT att bara slappa:) Har en BRA bok att läsa....Visst Sheltieligan tycker nog att helgen är pest men en seg matte...TUR att dom kan strosa runt på tomten. Men dom vill faktiskt helst vara inne & jag förstår dom! Inget trevligt hundväder...
bild 01 - regn



Dom har fått Denta, men Milloo är mest intresserad av rumpan på Breeze, hon däremot fräser så det bara osar på honom. Hmmm & jag som planerat att åka & hälsa på hanen...men kanske i morgon söndag?!?

Själv så sippar jag på ett glas Red Gold, sååå gott:) Å snart är maten klar...



Håll nu tummarna för att det är DAX i morgon!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ojojoj, nu var det länge sedan jag var ute i cybern och läste alla "mina" bloggar, som jag brukar läsa.

Fasiken vad det rör på sig för dig.....MÅSTE ses nån eftermiddag för att prommenra och snacka upp oss.



KRAAAAAM

Lotta med Lapparna

2012-06-03 @ 18:37:33
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Eva o Leffe

Hej Marie o hela ligan

Spännande att du ska para Breeze igen.

Leffe började nya öppen träningen i dag. Det

var bara vi så det blev privat lektion, jätte roliga kontaktövningar. Hon kör olika kurser så

i värsta fall får vi gå något annat.

kram Eva o Leffe

2012-06-03 @ 18:40:41
Postat av: Marie G

Håller helt med dig Lotta!!!! Nu är det minsann DAX för en träff!!

Kramisar på dig:)



Hej Eva, KUL hoppas nu att hon fortsätter, men men annars kanske det blir ngt annat kul för dig & Leffe:)Kramisar till dig & Bästa Leffe!!!

2012-06-04 @ 15:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0