Milli är "hemma" igen

Hade ju lovat Familjen Johansson att dom självklart kunde lämna Milli hos mig & Sheltieligan när dom var på semester...
Sedan att dom vill lämna henne hos mig är ju bara positivt ha,ha,ha...

Det var inga som helst problem vid lämnandet:) Vi gick ut på en kortare promis, hade dock Milli i koppel...

Lite senare åkte vi ut till Stugan & på vägen ut så kräktes hon i bilen:( Kanske att det beror på att hon fick sitta med dom andra längst bak?!

Väl framme så såg det nästan ut som om hon kände igen sig....men jösses hon var ju bara valp sist hon var på Landet....

Första natten gick bra, hon ville dock upp i sängen...men se det får man INTE hos mig under sommaren...Vill undvika att få fästingar i sängen...

Däremot så åt hon med glupskande aptit av sitt foder:)

Innan fotbollen så passade jag på att ta ut Breeze på ett Rallylydnadspass nere på Fotbollsplanen...gick rätt så BRA :) Bådar gått inför Lördagens Rally tävling i Nacka:)

Tyvärr så drog Sverigens skit resultat i EM ner humöret ngt:( men men det är bara att bita ihop!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0