Midsommar 2012 med Sheltieligan & Milli

Tillbringade Midsommarhelgen ute i stugan på landet, på självaste Midsommarafton hade vi ju TOPPENVÄDER med SOL! Var ute i princip hela dagen...måste ju passa på när vädret är på topp:) Självklart var även hundarna ute...
Passade bla på att fixa med blommorna en del skulle planteras & en del skulle bara hållas kolla på..
  
Trizz bland blommorna i stenpartiet
 
Trizz:)
Milli, Breeze, Milloo & Trizz:)
 
Breeze:)
 
Nedan: Milloo, Milli & Milloo
 
   
Trizz, Milli & Breeze:)
 
  
Trizz smaskar på ett märgben
 
Jag & Milli:)
 
Jag med min Sheltieliga:)
 
Milli hämtades av sin Familj på lördagen...kändes himla tomt utan henne. Men oj vad KUL det har varit att ha henne igen:) Allt har funkat så himla himla BRA så det gör jag gärna om!!!
Trizz & Milli har lekt massor under veckan, kul att se. Breeze har däremot varit lite nonchig mot henne, antar att hon tycker hon minsann gjort sitt ha,ha,ha...
 
Å TACK Familjen Milli för "flaskan" med det goda i GILLAS!!!
 
Njut av era hundar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna, Millis matte

Tusen tack för att vi fick "låna ut" Milli till dig under vår härliga resa till Italien!
Det känns så tryggt att ha henne hos dig och vi vet att hon har det jättebra med dig och ligan.
Flaskan är du så värd!
Kram
Anna

Svar: Tack:) Det var så himla härligt att få ha henne:) Ni får gärna resa mera "leeer"Måste hitta ngt att fira så att jag kan öppna flaskan...fniss!
Kram
Marie

2012-06-28 @ 00:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0