Gemensam hundpromis med guidad tur genom Södertäljes offentliga konst

I kväll hade Kristina med Allis Brallis LOVAT att hålla i hundpromisen & samtidigt guida oss genom den offentliga Konsten i Södertälje:)

Vädret var på topp & jag tyckte att det var himla trevligt & intressant, tror faktiskt att dom andra tyckte det oxå:) Men trots att vi var ute i 2,5 timme han vi inte med allt...Men så är det när man har trevligt:) Så Kristina LOVADE att ha en fortsättning där vi tar resten, men det blir inte förrän i höst...

Å extra TUR hade jag som fick hundhjälp, det var jobbarkompisen Britt-Marie som först tog Breeze & sedan Milloo:) Jag hade ju med mig Breeze, Milloo, Trizz & Milli:)

      

Vi pausade så klart & fikade i ett härligt väder!

TACK Kristina med Allis Brallis för den trevliga guidade turen!

TACK Gunnar för skjutsen!

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0