Gemensam hundpromis i Bastmora skogarna

Glömde ju bort att jag & Kristina med Labbegrabbarna hade ordnat gemensam hundpromis i Onsdags ALLA som ville hänga på!
Vi samlades på Gamla Malmsjöns parkering. Sedan skulle vi gå över Enhörnaleden & ta en promis i skogarna bakom, runt Dammkärr/Bastmora. KUL att så många kom dvs jag med min Sheltieliga, Kristina med man & 2 hundar, Kristina med Allis Brallis, Anna-Carin med sin Pudelliga(4 st), Gunnar med Mitcha, Ulla med Gloria & så hon med sina 2 Tollare...Har tyvärr helt tappat namnet..

Vi hade vällan gått i ca 15 minuter när Anna-Carin´s pudelhane på 7 månader vänder & drar:( Han lyssnar inte när hon ropar utan drar helt enkelt tillbaka till....bilen via Enhörnaleden!!! Dom andra traskade vidare men jag vände tillbaka & när allt som TUR var slutade lyckligt tog vi en egen promis. Vi skulle iallafall inte hinna upp dom andra...Men trots det så tror jag nog att vi minsann gick lika långt, vi gick ju hela vägen tillbaka & så vände vi ju om & fortsatte....

TUR med vädret hade vi oxå:)

TACK Gunnar & Anna-Carin för att jag fick lifta med er:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0