Resultat Kringlan Cup 2012

Usch vaknade upp med regnet piskandes mot fönstret:( Ja ja det var bara att klä på sig & gå en promis med ligan. Vi var trots vädret ute i 1 timme...Under den tiden fick vi både spöregn, duggregn & uppehåll...
 
Väl på SBK så var vi alla fullt utrustade med regnkläder....Men ju längre dagen gick så blev det bara bättre & bättre dvs varmare & varmare GILLAS! Vi hade verkligen TUR med vädret för det kom inte en droppe under hela tävlingsdagen!!!
 
Banorna då? Ja i år hade jag verkligen försökt att få mkt lättare banor...Hörde inga klagomål på att dom var alldeles för svåra...några var tom så snälla & sa att dom var roliga att köra:) Dock muttrades det lite på agilityfinal banan...hmmm jaha ska det verkligen vara ut-hoppa från "fel" håll direkt efter balansen??? Japp så var det...Trodde inte att just den passagen skulle diska nästan alla?!?
 
Domarinsatsen då? Njaa visst några var svårbedömda men jag valde att fria än att fälla på min osäkerhet/att jag inte var säker. Men å andra sidan så är det vällan domaren som dömer ha,ha,ha...
 
Breeze & Jörgen gjprde BRA lopp, tyvärr inga nollade lopp utan en disk & så tror jag det var 15 fel i det andra så ingen final för dom...
Milloo & Ingrid jobbade oxå på bra, disk i agilityklassen & då gick jag in & tog emot honom på nerfarten på A´t. Ingen final för dom heller....
Trizz, ja hon fick inte göra ngt bara vara i bilen, i köket(TACK Ann) & så bunden i kroken utanför bilen...Snälla Ingrid tog med sig henne på promisar under dagen, TACK för det!
Men...Trizz ville bara till matte...så 4-5 gånger smet den lilla rymmaren & kom till mig PÅ banan! Ja ja 2 gånger var ekipagen diskade SOM TUR VAR! & så kom hon när det var banvandring...Övrig tid så pep hon efter mig suck...
 
Förövrigt så tyckte jag att allt flöt på bra, visst det tar tid att arrangera en tävling trots att den var inoficiell...Å det är KUL att vara domare speciellt när allt är över:)
 
Fick som Tack 2 flaskor vin, det Tackar jag för! Blir perfekt att ha under semestern, tjohoo...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0