En liten semester tripp med Sheltieligan

I torsdags tog jag & Sheltieligan tåget till Vingåker...Tåget var nästan helt tomt, vilket var SKÖNT när man har med sig 3 hundar....
Som vanligt "leeer" så sköter dom sig så himla bra under resan:)
 
Så ja nu är vi i Läppe:)
 
Har hunnit med att gå på promis i en underbar "skog" där man ser hur långt som helst, perfekt när man har 5 hundar att ha koll på:) Å visst en hel del kantareller blev det oxå.....
 
Självklart har jag oxå tränat Breeze i Rally, fortsättningsskyltarna & jösses vad DUKTIG hon !!! Det är ju sååå KUL att träna en hund som är...taggad:)
Testade Rallyhoppet & det satt så BRA!!! 
Trizz har jag inte tränat ngt Rally med...hon löper & har lite annat i huvudet...jag skyller på det i allafall:)
Milloo sköter sig exemplariskt trots att han har en höglöpande tik i flocken:)
 
I dag tog vi en tripp till Södersköping & till Hasse & Lottas Kanalbåt som ligger i Göta Kanal. Blev bjuden på kaffe & macka, vilket var uppskattat:) Lämnade Sven & Marie innan jag tog en promis med alla 5 hundarna utmed Göta Kanal....Det slutade med att mina 3 fick gå lösa...:)
 
Passade på att åka in i Norrköping & hämta ut min tågbiljett, sedan till Katrineholm & shoppa lite lite, avslutade med en tur till Outlet i Vingåker. Köpte en träningströja, en kavaj & några diskborstar..
 
Sedan "hem" & ut med alla 5 hundarna....I kylen stod Svens egenrökta lax som jag åt med romsås, sååå gott:)
 
Nu ska jag ut & köra Breeze ett pass i Rally:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0