Äntligen en träff med "min" Pezto med Familj!

Som sagt ÄNTLIGEN fick jag möjlighet att träffa "min" Pezto & såklart Sandra & Patrick:) Har ju inte träffat dom sedan dom kom & hämtade honom när han var 8 veckor för 4:a år sedan....
Glädjande nog  så har jag under åren fått rapporter & foton GILLAS skarpt:)
 
Som TUR var så kunde Sandra & Patrick med KORT/SNABBT varsel möta mig:) Det TACKAR jag verkligen för!!!
 
Här är han "min" Pezto dvs kullbror till min Trizz:) Japp han kullbror med henne...trots att han är 54 cm. Men läcker & trevlig är han & viktigast av allt är att Sandra & Patrick är nöjda med honom & det är dom:)
 
 
 
Nu ska vi försöka få i hop en träff i Södertälje & kanske även en agilityträning:) Ska jobba stenhårt för att få till det under hösten...
 
TACK Sandra & Patrick för att ni kom med Pezto!!!
 
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Hej
Vilken stilig kille, Pezto !

Svar: Hejsan, Jajamensan dom är stiliga "mina" killar "leeer"
Marie

2012-07-30 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0