Tia dag 15 till 19

Oj,oj,oj vad det händer mycket på kort tid...Tia växer & har öppnat sina ögon helt på dygn 15:) Så nu är hon en...liten hund. Hon hänger med på ett helt annat sätt & så kan hon skälla, mys:) Men samtidigt som hon skäller till så ramlar hon omkull "fniss" Så ngt ostadig är hon allt på benen eller kan det vara pga av vikten!?! Hmmm hon är bra rund min lilla Tia:)

På Torsdag blir hon 3 veckor & ska avmaskas. Det blir som vanligt Welpan, flytande. Har beställt det på Apoteket & ska hämta ut det i morgon.

I kväll ska oxå klorna klippas igen...Tror nog att jag även klipper Trizzan´s klor.

Här kommer några bilder från dygn 15 till 19.


Trizz & Tia så som det brukar se ut:)

  

  

  
Tia 17 dagar:)

  





 

   

   



 





  







Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Så söt man får vara då :)

2012-01-17 @ 20:44:06
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Carina

Så söt man får vara då :)

2012-01-17 @ 20:45:27
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: MarieG

Ja hon e bara för bedårande:)

2012-01-18 @ 13:40:01
Postat av: Lotta

Åååhhhh!!! Vad sööööt hon är, lilla rultan.



Kram

Lotta med Lapparna

2012-01-18 @ 16:02:41
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Jane, Lyckliga Hem

Så underbara små varelser!

Så kul att se dem, har varit sugen på denna ras sedan jag var liten:) Men eftersom min man är allergisk så blev det en Japansk spets. Han är helt underbar min Buddha Ice Star:) Och vinstlott är att min man inte känner av honom.



Mys & må gott! Kram Jane

2012-01-19 @ 09:03:41
URL: http://lyckligahem.se/Inspirations_blogg
Postat av: Marie G

Visst är dom det Jane:)Kul att det fungerade med en japansk spets, trots att han är allergisk:)

Japp nu myser vi vidare, kramis från Marie

2012-01-19 @ 13:36:11
Postat av: Eva o Leffe

Hej Marie o HELA Sheltieligan

Hon är så söt lilla Tian och Trizz också förstås.



Kramar o mys pillande till Tian o Trizz. Eva o

Leffe

2012-01-21 @ 11:06:47
Postat av: Anonym

Hej Eva, ja hon är ljuvlig kan jag lova:) Precis som ALLA mina goa valpar varit så klart "fniss"

Ge Leffe en godbit från oss:)

Kramisar

2012-01-29 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0