Lite "nya" hundböcker, en "kokis" & brödbok

Min snälla arbetskollega Kristina med Allis Brallis kom med en bok som hon köpt, läst & sedan tycket att jag skullr få GILLAS! Den heter "Hundkonster" Nya konster för gamla hundar, & gamla konster för unga hundar & tidlösa konster för den som inte varit med förr.....
Av Arthur J.Haggerty & Carol Lea Benjamin
Tillsammans med boken ingick oxå en freesbe:) Den kommer Breeze att gilla kan jag lova...

Har bara bläddrat igenom boken men det verkar rolig & det finns säkerligen en hel del spännande konster som jag kanske kanske testar på ngn utav mina hundar:)

Måste bara få tillbaka motivationen..det tryter suck...Men Trizz fick iallafall en Nina Ottosson aktivering när jag lämnade henne i dag:) Hon blev himla glad över att få jobba lite lite grann....det får nog bli en till aktiveringsleksak till henne i kväll. Har ju ett helt gäng från NO hemma:)

Den andra boken heter "Hundens språk & tankar" av Per Jensen den har precis inkommit till biblioteket & då passade jag på att roffa åt mig den....Den verkar dock ngt "tung" att läsa men jag ska bläddra igenom den lite mer ordentligt senare. Ngt intressant hittar jag säkert....

Nya böcker på bibblan är oxå:

BRÖD "brödbak utan krångel. matbröd, kaffebröd & kakor. En oumbärlig bok för ett lyckat brödbak! Av: Johan Åkerberg ISBN: 978-91-7401-074-9. Tukan förlag: www.tukanforlag.se

Tillsammans mat Allt du behöver veta för att våga bjuda av Anna Braw(red) Libris förlag www.librisforlag.se  ISBN: 978-91-9175-816-7
 

Hundens språk & tankar av Per Jensen ISBN: 978-91-27-13108-8 Natur & Kultur

Hundkonster av Arthur J.Haggerty & Carol Lea Benjamin ISBN: 978-3-8331-4600-8
www.ullman-publishing.com. Svensk produktion: Maud Steen Böcker & PR www.maudsteen.se


Japp nu har jag åter ett gäng böcker att bära hem....

TACK Kristina med Allis Brallis för boken!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0