I dag är min det min födelsedag...

Jaha då var det dax igen...att fylla år:) Men som Sivan skrev på FB så är det helt klart INTE lika roligt att fylla som när man fyllde 20...men jag fick en TOPPEN present av mamma & Svenerik & det var en stor kameraväska:) GILLAS! Blir helt perfekt att ha med sig på promisar, får plats med extra kläder & fika:)



Hade på mig den här när vi tog en promis med ligan. Vädret har ju varit helt underbart i dag. Snö & lagom kallt, ca -5 grader.
Passade på att fota en del...


OBS! Breeze sitter lite konstigt därav ser hon xtra tjock ut....


Breeze


Milloo

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

GRATTIS!!! Och många kramar till dig!



Kram

Lotta med Lapparna

2012-01-08 @ 00:06:18
URL: http://anncha0117.wordpress.cm
Postat av: Carina

Grattis i efterskott. NÄ visst är det inte lika roligt längre att fylla år!



Ha det bra

2012-01-08 @ 12:04:12
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

TACKAR!!! Nä det var allt roligare för.....

KRAMISAR

2012-01-08 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0