Sheltieintresserade på besök

I går hade vi besök av Nina & Lars-Göran, dom är intresserade av en ny blivande familjekompis & då ja då kom dom hem till mig & mina hundar.

Tia skötte sig exemplariskt & var intresserad av dom så pass att dom tom fick sig några pussar:)
Kändes himla BRA att Tia inte ens igentligen brydde sig om att dom var "okända"...Kanske både Breeze & Trizz gett godkänt?! Dom känner ju både Nina & Lars-Göran....Full rulle var det i allafall i min lilla lägenhet, precis som det ska vara!!!
Däremot så saknade dom Milloo....& jag med faktiskt, dax att ta hem min Prins snart


Milloo min Prins:)

(Tror att det var xtra tröttande för Tia sov ovanligt länge i morse....men å andra sidan så nattpinkade jag dom vid sisådär 01.30 tiden. Å när vi kom in fick hon mat igen....Mmm det var nog därför hon sov till klockan nästan var 7)

Breeze & Trizz gjorde precis allt för att vara i centrum, tror att dom tycker att Tia fått vara i centrum alldeles för mycket & för länge....:)
Mesta tiden tillbringades alltså på golvet, precis som det ska vara när man är med hundar & så klart pratar hund:)

Dom har ju 3 trevliga "labbar" & jag tror absolut att det skulle passa alldeles utmärkt med en sheltie i den flocken:)

Men å andra sidan så passar ju sheltien i dom flesta flockar...



Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: LENA ♥

Tack detsamma, du har en helt underbar sida med otroligt fina Shelties :) Hoppas verkligen att din lilla tös är kvar!



Hälsningar Lena med "lilla familjen" :)

2012-02-22 @ 22:46:56
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: Carina

Sv. Varsågod! Ja off track är ju en aning blött idag, får hoppas den här skiten smälter undan snabbt!

2012-02-23 @ 09:29:04
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tackar Lena, ja vi har ett gäng läckra vovvar vi:)



Ja men Carina nu smälter det för fullt så...snart kanske vi kan ta en promis?!

2012-02-24 @ 13:41:08
Postat av: Lotta

Hon är för himla söt lilla Tia!

Svårt att inte behålla.....;0)



Kram

Lotta med Lapparna

2012-02-24 @ 14:15:45
URL: http://anncha0117.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0