Nu finns Tia på köpahund.se

Har nu satt ut en annons på SKK´s sida Köpahund.se....HOPPAS nu att jag hittar det perfekta hemmet till min goa Tia:)

SKK´s köpa hund: http://www.skk.se/kopahund/


I morse fick Tia testa på flera olika underlag....på vissa ställen var det guppisigt så att jag knappt kunde gå:( Tia fick ju nästan "klättra"..Å så var det vattenpölar & för Tia var det ju sjöar...Lite skare blev det oxå samt snö som hon sjönk igenom. Men eftersom att hon var helt sjövild:) innan vi gick ut så antar jag att hon efter den promisen sussar sött:)
Vi var ju oxå uppe i våran lilla skog skog.

Tjejerna Breeze & Trizz tycker att jag e dötråkig:( Dom vill gå på riktiga promisar, iinga "valp" promisar...det har dom tröttnat på ha,ha,ha...Då får jag dåligt samvete men min kropp fixar INTE av att gå några riktiga ordentliga promisar:( Känner inte ens för att bli förbannad, det hjälper inte ändå...

Får aktivera dom på andra sätt i stället, TUR att jag har så många olika Nina Ottosson saker:)

dogsmart.jpg
Källa: http://www.nina-ottosson.com/Dogsmart-Wood-2.php

Håll nu TUMMARNA för att Tia snart "hittat hem"!..:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0