Två sheltieträffar på 2 dagar, gillas!

Det började med att Carin med sin Sheltie Ester ville träffas & umgås med snälla sheltisar & självklart ställer jag upp med min Sheltieliga:)
Vi tog en mycket trevlig stadspromis i Södertälje & hundarna funkade bra i hop så klart:) Carin & jag vi pratade mest...sheltisar hela tiden, kul! Så nu ska vi försöka att träna lite ihop både agility & Rally.
Ca 1,5 timme var vi ute innan det var dax för mig & min liga att traska hemåt.
 
Dagen efter var det dax för nästa Sheltieträff, nu var det Elisabet från Hillfire som kom med sina 3 sheltietjejer Vixen, Gossi & Kola:)
Även vi började med en Stadspromis & så klart den obligatoriska Pleskan som vi åt sittandes nere vid Maren:)
Sedan gick vi vidare bla upp till hundrastplatsen i Badparken där vi släppte alla hundarna. Vi passade på att dricka kaffe som Elisabet hade med sig. Sååå skönt att sitta i SOLEN & bara vara:)
Sedan traskade vi mot bilen & så körde Elisabet ut mig till stugan....
 
TACK tjejer för trevligt sällskap!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0