Till SHK, VSN i Högsjö för rallyhelgs utbildning

Av ngn anledning fick Marie M, ordförande i Västra Sörmland-Närke mig att lova att komma till Högsjö för att under en helg utbilda Rallyintresserade....Som TUR var kunde Agneta med Staffarna oxå denna helg, TACK för det! Så jag fick det angenäma jobbet att bygga upp alla träningskombinationer & banor som kursdeltagarna skulle jobba med. Men oj vad man lär sig av att bygga!!!
Gruppen delades upp i 2 & jag fick den ena att jobba med...Förstår att dom blev trötta i huvudet:) Det är MYCKEKT som ska läras ut/in på en helg...Men dom jobbade på BRA!
 
Vi bodde & åt hemma hos Marie & jag kan lova att det inte gick ngn nöd på oss:) Det blev rätt sent & några glas vin....men sedan sov vi gott:) Jag hade med mig Breeze & Trizz & jag passade faktiskt på att köra dom under pauserna...Bra träning att ha kombinationer att träna på.
 
Helgen avslutades med att dom fick gå en tävlingsbana, vilket dom gjorde med bravur:)
Japp jag gick den med mina tjejer oxå:) under pausen......vill säga.
 
Jag trivdes BAR under helgen & ett STORT TACK till Marie för god mat, dryck & sovplats!
tack oxå till Agneta för sällskapet t&r samt under hela helgen!
 
Nu HOPPAS jag att VSN kommer i gång med Rallyträningen!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0