Ny sele till Trizz & lite annat nytt till Sheltieligan

Vet ju INTE vart jag gjort av med Trizzen´s spårsele:( Just därför var jag tvungen att beställa en NY & det gjorde jag såklart av Stina på CARPECANIS www.CARPECANIS.se



Å eftersom att Breeze slitit sönder den BÄSTA godispåsen:( så var jag ju bara tvungen att skaffa en ny från Tumba Hund & Katt i Solbo Center i Tumba:)
 
Japp så här ser godispåsarna ut OM Breeze får tag i dom när matte inte ser....

Passade oxå på att köpa varsinna aktiveringleksaker som man kan stoppa mat i. Hade ju 1 sedan tidigare men nu har hela ligan en egen:) Dom här gillar mina hundar....

Går oxå bra att spruta in leverpastej/pate....

Å självklart blev det oxå lite hundgott, bla Älgburgare men...INGEN gillade dom?!? Hmmm trodde minsann att en läcker älgburgare skulle gå hem men icke. Fick faktiskt slänga dom:( Ja ja inga fler sådanna, får nog hålla mig till favvona.

Njut av era hundar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0