Hipp Hipp HURRA för Leffe, Trizz, Cash & Pezto på 4-års dagen!!!

I dag fyller min allra första valp kull 4 år!!! Det är alltså 4 år sedan som dom kom, "mina" valpar....
Tiden har bara rusat i väg & när jag nu ser på Trizz så...känner jag verkligen glädjen av att hon är min:)
Hoppas att mina valpköpare oxå njuter av just sina "valpar"....
Nu ska Trizz få ngt riktigt smarrigt:)



Så ett JÄTTEGRATTIS till mina underbara "valpar" på 4 års dagen!!!!


Trizz


Cash 
Ägare till fotot: Familjen Cash


Pezto
Äg till fotot: Sandra Weberg


Leffe
Ägare till fotot: Eva Hausel  


Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis på födelsedagen Trizz!

2012-04-06 @ 21:00:08
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Trizz Tackar:)

2012-04-06 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0