Har anmält & betalat till flera agilitytävlingar...

Det är lika bra att anmäla & betala & sedan HOPPAS att jag kan köra....Inte kul att missa sista anmälningsdag:(

Kommer alltså att åka på följande tävlingar:

Nynäshamns BK 13/5 Trizz hopp 1 & Agility 2
Flens BHK 17/5 Trizz Hopp 1 a & Hopp 1b + Milloo Hopp 1a & Hopp 1b
Stockholm Södra 19/5 Trizz Hopp 1 & Agility 2 + Breeze Hopp 2
Strängnäs Cup 20/5 Trizz Öppen hopp & Öppen agility
Väsby BK 26/5 Trizz Hopp 1 + Milloo Hopp 1

Längre än så har jag inte anmält...ännu:)

Men innan dess ska jag gå en kvällskurs för suveräna Veonica Bache igen & då med Trizz:)

Bonus är att jag även ska gå en fortbildning för oss instruktörer i SHK med temat Agility fortsättningskurs inkl upplägg, teori, handlingsystem, problemlösning mm mm. Pågår under 3 kvällar, dom ser jag verkligen fram emot:)

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0