Agilitykurs för Linda med Trizz

Jag & Trizz går ju kurs för Linda, tävlingsagility. En himla himla BRA kurs med en mycket BRA instruktör & med roliga, utmanande övningar GILLAS!
TUR dock att Trizz är så himla duktig eftersom att jag har stora problem med att köra....Försöker att bita ihop men det är inte alltid det allra lättaste:(
Men jag försöker i allafall göra dom flesta övningarna 1 gång. Sedan ger det ju otroligt mycket att se dom andra duktiga ekipagen köra:)
Sist var fokusen på staketet & thredle. Rolig agility, men....jäkla skit med att då ha en kropp som bara blir värre & värre när man kör:( TUR, igen:) att Trizz går så pass bra på min armhandling att det funkade rätt så bra ändå:) Eller faktiskt himla bra då & då:)
Ett minus var att jag hade mina kängor på mig...hmmm undrar varför? Man går vällan inte på kurs med kängor när det inte är vinter suck..Men vädret kunde ju ha blivit värre, med regn & så...å då ville jag inte bli dyngsur om fötterna. Den här kurskvällen kunde jag haft fotbollsdojjorna...
Trots den lilla skofadäsen så var jag NÖJD med kvällen:) Trizz är ju bara för duktig GILLAS!!!

TACK Jörgen för att jag fick åka med er till & från klubben!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0