Trizz har börjat löpa!!! Å jag har en fungerande TV & dataskrivare med scanner..

Känns så himla skönt att Trizz nu faktiskt ÄNTLIGEN har börjat löpa! Hon "hoppade" ju över vårlöpet, kanske beroende på att det fanns valpar i flocken?! Ähh bara en tanke...Vilket fall som så LÖPER hon nu...
Nu inväntar jag bara på att hanhundsägaren ska komma med ett glädje besked...till mig:) Ja,ja om inte så får jag vällan se hur jag gör...
Håll TUMMARNA för att det löser sig!!

Å japp, jag är fortfarande hundfri, visseligen så sov jag i stugan med hela ligan i natt GILLADES så klart...:) Men nu är jag tillbaka i stan utan min underbara liga...

Däremot så har jag ÄNTLIGEN fått hem min TV, det tog sin lilla tid men som sagt nu står den HÄR:) Å xtra kul är att i bara farten så kopplades både DVD´n & VHSén ja ja har en sån oxå:) IN! Så gissa vad jag satte mig ner & kollade på? Jopp, gamla agilityfilmer från bla 2007:)
Fick även se min lilla Ängel, Sindie köra ett lopp med Birgitta...Då kändes det i hjärtat kan jag lova...Så pigg & så glad & så snabb på banan & "bara" 4 år sedan...det är min lilla Ängel det:)  Å så kul att hapå film:)
Även Anders körde några lopp med racer Breeze:) Skrattade även åt några andra klubbkompisar, ingen nämd "fniss"..Måste nog ordna en filmkväll...Känner att jag behöver få skratta lite...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anki

Nyfiken, vem är det som får äran att träffa henne :)

2011-10-22 @ 18:02:09
Postat av: Marie G

Jag HOPPAS på....Krille:)Väntar bra på svar?!?

2011-10-25 @ 12:12:44
Postat av: Anki

Oj visste inte!!

Svar har skickats hi hi

kram Anki

2011-10-26 @ 14:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0