Till kennel honeybrook för ett besök med ligan

I tisdags packade jag in ligan i bilen & åkte till Kennel

 i Ärla

  

Var sååå sugen att se & så klart gosa lite med Hexas 8 veckors valpar...2 blå & 2 trf. Oj,oj,oj vilka godingar:) Nästan så att den lilla blå tiken fick följa med i väskan hem, men jag höll emot...Blev dock åter sugen på valpar....


   

Lena & jag tog med oss ett gäng hundar & drog till skogs. Vi hittade ett riktigt BRA svampställe så TUR att jag hade massor av skitpåsar i fickan. Vi bara plockade & plockade både höstisar & gula GILLAS!
2 gånger så markerade Trizz att "Matte det finns gulingar här" Vilken DUKTIG hund jag har!!! Tänk sedan när vi gått klart kantarellkursen då ska vi leta & HITTA gulingar i massor:)

  


Trizz


 


"Nattis" (mormor till) Trizz


Tootsi, mamma till Milloo

Efter en mycket god lunch packade jag åter in BARA min liga i bilen för avfärd mot stugan igen...

TACK Lena & Egon för en trevlig dag hos er!

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0