Sååå skönt med semester!

Just nu är jag & ligan i stugan på landet...Så mysigt att komma från stan några dagar. Vi har mest bara varit men självklart har vi även strosat i skogen & plockat svamp...
Vi traskade i skogarna, jag & Breeze, Milloo & Trizz utmed men inte på Sörmlandsleden. Vi gick off track, gillas av både mig & hundarna. Xtra bra för min kropp att gå på mossunderlag...Hade med mig en Latte som jag drack sittandes på en sten...Sååå behagligt för själen att bara få vara ute i stora skogen med ligan:)
Efter 2,5 timme så var vi tillbaka vid bilen...Då hade vi inte stressat ngt......

Har oxå städat stugan inför vintern. La sedan på dom nytvättade mattorna. Välbehövligt när kylan så småningom kommer...Å så känns det skönt att ha det gjort...

Tyvärr går ju 1 vecka alldeles för fort, i  morgon är det fredag & ja sedan helg....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0