Har nu fått hem mammas födelsedagspresent, en "hund"kalender för 2012

Eller hundkalender & hundkalender, även Indra & mammas favvovalp Blåndie är med:) Jag beställde nämligen en egendisignad väggkalender till henne & såklart en till mig...Å oj vad läcker den var!!!
Ooops väldigt många fler månader på min Ängel Sindie än på dom andra...men det gör inget. Breeze kom bara med på en bild, men men...Peppar peppar henne ser jag ju varje dag. Å jag tror att det gör min mamma glad att få se våran Ängel Sindie på väggen:) Vet nu att min mamma inte kollar min blogg & just därför så kan jag visa er hur fin den är...& avslöja hennes födelsedagspresent

Framsidan


Självklart blev det Blåndie i Januari, hon & Milli är ju födda den 3/1, ja ja Milloo är född den 8/1 men han kommer senare under året..



  

  

  

 

Jag tycker att den var himla läcker & bilderna är jätteklara i färgerna. Ett BRA inköp:) TUR att jag köpte en till mig oxå:)

Blir ni sugna på att göra en egen kalender? Gå in på  http://www.vistaprint.se  Det är därifrån jag beställt den här kalendern...
Gäller ju bara er som "INTE" kan göra en sådan här själv på datan "fniss"

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men....vad fin din hemsida har blivit! Skitsnygg!

Och vilken fin kalender! Bra med tidiga Julklappar...



Kram

Lotta med Lapparna

2011-10-22 @ 17:46:54
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Suneeta

Vad kostade kalendern att beställa? =)

2011-10-22 @ 18:30:23
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tack! Ja visst blev den läcker:) TUR att jag beställde en till mig oxå..:)

Den kostade strax över 100 lappen/styck...

2011-10-23 @ 12:35:06
Postat av: Jennie , Frasse ,Eragon & Alvin

Men åååh vilken fin hundkalender på dina hundar.

Verkligen en toppenpresent! Så personligt. :)



Ha de gött!

Jenniesdogpack

2011-10-29 @ 14:55:18
URL: http://jenniesdogpack.cybersite.nu
Postat av: Marie G

Tack Jennie:) Ja jag tror att den kommer att uppskattas...

Ha det gott...

2011-10-29 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0