En lyckad parning mellan Trizz & Krille den 30/10 2011

Åkte tillbaka till Anki, Revärens & Krille för att återigen göra en parning mellan Trizz & Krille. Å den här gången gick det nästan helt enligt planerna:) Det gick ganska fort för dom att få till det & jag tror nog att jobbigast hade nog Anki & jag, pust...Men duktiga hundarn hade vi & hängningen varade i ca 10 minuter, helt normalt för Krilles parningar:) Så nu HÅLLER vi tummar & tassar för att det blir valpar framåt jul/nyår!!!

TACK Anki på Revären´s kennel för all hjälp! 
TACK Anki (Revärens Kennel) Barbro ( Kennel Bewerlys) & Monika (Kennel Mojsans) för att jag fick använda eran Krille till min Trizz!!!

Krille

Foto Britt Löfgren

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Och nu skall vi vänta med spänning....



Kram

Lotta med Lapparna

2011-11-01 @ 12:44:57
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

JA!!!! & Hålla alla tummar & tassar:)

kramisar

2011-11-01 @ 18:32:49
Postat av: Anna, Millis matte

Ja, hoppas att det går bra.

Krille har ju lyckats få små underbara valpar förut. Ett riktigt praktexemplar till pappa.



Kram

Anna

2011-11-04 @ 09:23:45
Postat av: Marie G

Ja visst har han gett underbara sheltitjejer Anna:)

Hoppas att allt är bra med er & Milli?

Kramisar

2011-11-04 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0