Japp nu äntligen så har jag fått inspiration att uppdatera min blogg..

Har faktsikt inte ens startat datan här hemma på hur länge som helst...Har helt enkelt inte haft lust. Men nu så HOPPAS jag att jag ska orka hålla bloggen uppdaterad lite oftare. Vet ju att ni är några stycken som bla vill följa Trizz & hennes (förhoppningsvis) dräktighet & fram till valpning...

Nu när jag ser på Trizz så ser även jag att hon ser mkt rundare ut:) Så kanske kanske...det är valpar på G!!!

I morgon, torsdag är det dax för agilityträning på klubben igen, nu med Lena Svenska hundklubbens allra bästa & trognaste sponsor:) Får bara HOPPAS att jag fixar att göra ngt med mina hundar...Ja ja det får vällan bli lite nötning på tex slalomet & tajta svängar. Måste bara klura ut ngn kombination som Ninni & Lena ska köra, handling var temat & byten ska dom få göra både bakom, blind & framför:)
Nu är det bara att hoppas på att vädret blir OK!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Sv. Ja det är verkligen galna i den här stan med smällare!

2011-12-02 @ 09:25:51
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Lotta

Puh...det var mycket uppdatering. kul att se att du är på banan igen



Kramar

Lotta med Lapparna

2011-12-02 @ 21:40:22
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Ja man blir ju galen på allt smällande:(

Ha,ha,ha jag nu är det bara att försöka att hålla igång så att den uppdateras oftare:)



Kramisar

2011-12-04 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0