Åter på klubben för promis & agilityträning med Trizz

I morse åkte jag & Trizz ut till klubben med Anna-Carin & hennes pudeltjejer. Vi gick som vanligt en runda runt Bastmora innan vi körde igång med agilityträningen...

Planen för idag var att TRÄNA slalaom med fart....& med klicker. Tycket att hon svarade bra på klickern i första porten. Nu gäller det bara att TRÄNA & TRÄNA så att hon har en chans på banan i vår....Vi tappar ju alldeles för mycket tid där:( Å eftersom att jag inte kan springa så bara MÅSTE vi ju ta in den tiden på annat sätt dvs i slalomen...

Kontaktfäletn satt...som en DRÖM gillas:) Däremot så har hon dålig fart även på alla kontaktfält ja förrutom gungan, där tänder hon till lite extra.

Skulle såååå gärna vilja köra för en duktig instruktör under vintern, men dels är det rackarns dyrt(men så klart värt pengarna) & så väntar ju förhoppningsvis Trizz valpar...Därför känner jag att jag vill TRÄNA nu!!!

Nä det får bli till att titta på lite gamla agilityfilmer & såklart alla läckra filmer som finns på Youtube, DÄR kan man få inspiration:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0