Å här i Tokstan smäller dom för fullt:(

Vilket tyvärr innebär att Mille får flytta till landet & så får han vällan stanna där till i typ...vår. Inge kul men jag har inte så mkt att välja på..Han mår ju inge bra när det smäller:( Dock så släpper han ganska fort men det kan ju bero på  att nästan alla tikar på gården...löper! Han reagerar när det smäller & blir lite konfundersam men som TUR är så sätter han på nosen igen:) Men å andra sidan så slutar snart tikarna att löpa & idioterna kommer ju bara att smälla mer & mer trots att det INTE är tillåtet!


Vackert, visst...men FAN så jobbigt för hundarna! Helt OK för min del att smälla på nyårsafton men INTE före eller efter!!!

Däremot s intalar jag mig att det är vildsvin dom skjuter när det smäller...men oj då skulle dom ju skjuta vildsvin mest hela dygnet...Så nix, det håller inte! Det är smällare som vi hör, tyvärr...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0