Påsken 2011

Jösses vilken oordning det är på min uppdatering:( Men här kommer iallafall lite bilder från påsken...

  


Anders


Linnea

 
Min mamma & Svenerik



  


Påskgodis

Ett måste på påsken är ju att hundarna får varsitt påskägg av mormor:) Stoppar i lite godis & sedan gömmer jag dom & så får dom leta upp dom....

  

   
Breeze letar & hittar

  
Å jobbar på att öppna ägget

    
Min härliga Sindie:)



Milloo
 

Trizz
  

Blåndie hon var hos My under påsken....

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Sv. Japp det ska jag göra för nu är jag sugen att träna :)



När du skriver dina inlägg, bredvid rubriken finns en liten ikon som ser ut som en vit ruta med svara prickar i, sätter du pilen över blir det ett finger. Går du in där kan du välja vilken dag och tid du vill publicera dit inlägg :)



Är du sugen på promenad den här veckan jag har jour idag och på torsdag?



Ha det bra

2011-05-03 @ 10:08:28
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Härlig! Då gäller det bara att få till träningstid...



OK ska kolla om jag fixar det, Tack!



På torsdag slutar jag 12.30, kan du vid ca 13.30???



Ha det gott:)

2011-05-03 @ 11:53:21
Postat av: Carina

Det bli nog lite tajt att ta en promenad då, jag måste ju åka hemifrån 14:30. Du kan inte i morgon eller fredag fm?

2011-05-03 @ 13:35:46
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Då blir det tajt....I morgon onsdag är jag inbokad på promis kl: 07.00. Men då har du väl inte kommit hem? På fredag har jag pool, men vi kan ju höras efter 08.30 på fredag? Kanske jag inte behöver hoppa in & jobba då:)

Höres

2011-05-03 @ 22:15:20
Postat av: Carina

okej hör av dig på fredag jag är ju hemma runt den tiden.

2011-05-04 @ 09:19:15
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0