Nu har jag "bara" Trizz hemma

För Svenerik var så snäll & hämtade Breeze & Blåndie tidigare för färd mot landet...Så kvällspromisen på 1 timme kändes lite konstig, "bara" 1 hund?!?! Men ganska behagligt....Fick ju inte direkt nackspärr av att hålla koll på ligan:) Å inge koppel behövde jag heller, bara ett gäng skitpåsar...

Skönt var det! Med en kvällspromis med grannen alltså....Nu har man fått lite ny energi, känns inte helt fel.

I morgon ska Trizz till grannen, tyvärr ingen utav hennes favvopersonen:( Vet inte varför hon är helt avig mot henne, men det är väl bara så att Trizz gillar sin matte allra allra mest:) Vilket fall som så kommer hon att få vara där i morgon & det  känns för min del bra. Är ju borta hela långa dagen...

Jaha & så blev det ännu ett skittråkigt blogginlägg:( MÅSTE ta mig i kragen & fösröka hitta på ngt intressant att skriva om, men tills dess får ni stå ut med tråkbloggen...


Trizz som valp:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0