Nu åker jag till Strängnäs Cup med Milloo & Trizz

Snart kommer Birgitta & hämtar oss för färd mot Strängnäs. Det är dax för den årliga Strängnäs Cup. Tyvärr blir det ju ingen start för Breeze eftersom att hon löper:( Men jag tar med mig Milloo i stället & så Trizz så klart:) Birgitta ska köra "Mille" & jag Trizz OM jag klarar det vill säga. Kroppen känns ju inte riktigt på topp:( Men med starkt "plåster" så kanske det funkar....
Har mjuskat upp oss alla nu på morgonen, var nämligen ute strax efter kl 05.00 med hundarna. Trots att det var tidigt så var det så skönt att bara lulla på med två hundar som har full koll på mig GILLAS! Då gör det liksom ingenting att det är söndag & klockan knappt passerat 05.00....Kan lova att vi var helt själva ute....

Nu är i allafall väskan packad. Återkommer med hur tävlingen gick.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0