Jag & Trizz på agilitytävling på SSBK 22 maj

Kände mig ganska laddad inför tävlingen på Stockholm Södra BK...detvar ju lite surt att missa 2 pinnar dagen innan:( Men men...bara att ta nya tag:)

Dagen började med Agilityklass 1 & domare var Lena Dyrsmed. Samma domare som från Nynäs:) Inte speciellt kluriga banor utan mer flytiga, gillas:)

Trizzen var fokuserad på mig men...hon flyter ut för mycket i svängarna...men vad gör det när...hon NOLLADE!!! Japp & i dag fixade vi en PINNE!!! Jippie!!! Pinne nr 2 i agilityklass 1:)

Däremot så har jag helt Å hållet glömt "bort" hoppklassen....Trizz var ofokuserad & jag kände efter strulet på hinder nr 3, slalomet att det här kommer gå åt peppan & det gjorde det...Efter lite mer än halva banan springer jag bara rakt ut med Trizzen. Det var det...Jaja, TUR att VI fixade en pinne i allafall! Men hoppbanan var alldeles för svår för att få kalas klass 1:( Jag tyckte visserligen att det nog skulle gå att komma igenom men det var INTE en klass 1 bana:( Att det gick åt pipan för mig & Trizz, berodde inte på att banan var svår. Nix det berodde helt på att jag & Trizz var på olika planeter...Händer då & då.

Fina priser fick vi, rosett & en burk Glocosamin:) Perfekt för det får ju Sindie & dom burkarna är dyra...

TACK Jörgen & Ingrid för att ni även denna dag plockade upp mig & Trizz & att ni tog hem all min packning!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0