En härlig promis i morse med tjejerna

Ja jösses i morse vaknade jag som vanligt före tuppen:( Å då är det lika bra att gå upp & ut....Men det är klart att kl: 05.20 är det inte mycket folk ute:) Faktiskt himla trevligt att vara ute då...Tyvärr så var det lite ruggigt:(

Tjejerna skötte sig som vanligt bra & Breeze & Trizz gick lösa hela långa rundan som varade i 1,5 timme. Blåndie fick såklart gå kopplad där det fanns risk för att det skulle kunna komma en bil. Men oj vilket ös det är på tjejerna när dom får rusa fritt:) 

Kände mig nöjd när vi till slut kom in...Men när det var dax att åka till Sydpoolen SNÖADE det?!?!? Stora flingor, nästan så att det blev vitt suck...


Det SNÖAR 3/5 2011

Ja ja senare på dagen övergick det i regn. Men på kvällen så var det uppehåll & riktigt behagligt:) DÅ är det KUL att vara nere på agilityplanen & instruera:)

I morgon, onsdag ska Lotta med Lapparna & jag med min Sheltieliga träffas för promis, jippie & äntligen!!!! Hmmm kl: 07.00 bestämde vi....Det bli bra det:)

Nu HOPPAS jag bara på att Milloo kommer hem så att han hinner följa med på promisen...

Det är nu oxå betalat & klart för Trizz till den Internationella utställningen i Bastmora den 14/5.
Har ingen aning om vem som är domare & självklart har jag ingen aning om hur det kan tänkas gå...Men det vore ju himla KUL om hon kunde få en bra bedömning så att hon senare OM jag fixar det kan få ett Championat i tex agility med henne:) För ngn utställningshund kommer hon aldrig att bli....Däremot så ska vi TÄVLA agility både lördag 7/5 & söndag 8/5, KUL! Å den 14/5 ska jag oxå tävla Trizz i startx2 + hopp & agilityklass 1. OM min kropp fixar det vill säga...Men anmält & betalt är det. Breeze ska oxå köra med Anders & Millo med Birgitta:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0