Ännu en promis nu med Carina & Russeltussarna

I fredags så traskade jag i väg med Breeze, Milloo, Trizz & Blåndie. Tog med mig en Latte som jag planerade att dricka nere vi vattnet....Väl där ringde Carina som sedan kom & mötte upp oss, trevligt:)

När jag var ute på ena Udden så hoppade Blåndie i vattnet inte en utan 2 gånger!?!? trodde att efter första doppet att hon INTE skulle hoppa i igen men vist, plums så var hon i igen suck...Ja,ja vädret var ju ganska OK, SOL men blåsigt. Men eftersom att hon springer som en galning så visste jag att hon snabbt skulle torka:)
Mille han skällde mest på alla vågor...

Sedan kom då Carina med sina Russlar:) Vi gick runt Udden & utmed Kanalen för att sedan traska uppåt via Begvik. Mina hundar förrutom Blåndie gick lösa hela rundan & skötte det bra:) SÅÅÅ skönt att kunna ha dom lösa trots att det kommer både hundar & människor:)

Underbara hundar jag har!!!

Väl hemma så hade jag varit ute i totalt 2,5 timme, GILLAS!!! Visst fort går jag inte men oj vad skönt att bara få vara ute med hundarna:) Sedan att få trevligt sällskap är bara ett +:)

På kvällen hämtade Anders Breeze som LÖPER:(, Milloo & Blåndie för att ta med dom till landet. Blåndie hade tyvärr även denna gång kräkts i bilen:( Beror dock helt på hur man kör "blink" blink".......

Kvar hemma var Trizz, ganska behagligt att "bara" ha en hund hemma:)

Jag & Trizz åkte ut till klubben & körde lite starter, kontaktfält & slalom. Däremot så kändes hon lite lojj & seg hmmm kan kanske bero på långisen i morse?!? Efter ett tag kände jag att, nix nu plockar jag ris från planen i stället. Det var välbehövligt suck...Banan måste ju vara ren till tävlingen nästa lördag...
Krattade oxå lite runt boden, det blev en rejäl hög. Däremot fixade jag inte att köra bort "mina" högar:(

Väl hemma så var det bara att packa väskan inför agilitytävlingen i Västerås:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det var en trevlig promis :)



Sv. Ja, haha, tänkte på det med men vi satt ju lite långt från varandra och det är inte lätt att fota och samtidigt få med sig Nova :)

2011-05-08 @ 13:29:51
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Instämmer:)

Ha,ha,ha gemensam hundpromis & så sitter vi låångt ifrån varandra...Men kortet var ju roligt:)

2011-05-09 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0