Agility DM för Sörmland 2011 för Breeze & Milloo

Breeze & Milloo skulle få köra 4 lopp under DM´t, 2 i laget & så 2 individuellt. Anders körde Breeze & Birgitta körde Milloo:)

Anders & Breeze började Agilityklassen i racerfart vilket tyvärr resulterade i 25 fel:( Birgitta & Milloo vässade till det hela & gick i mål på 10 fel:) (tror jag det var). Vilket fall som så skärpte Anders till det ju fler lopp han körde & fick bitvis till riktigt läcker handling GILLAS! Vid ett tillfälle sa jag medans jag filmade dom: Vart har han lärt sig handla så där bra?!? När dom kör som bäst är dom grymma:)
Även Birgitta & Milloo körde så himla rackarns BRA:)
Jösses vilka härliga duktiga hundar jag har!!!!

  
Anders & Breeze
  
Birgitta & Milloo
  

 
  


Anders & Breeze
  
  

Resultatet då? Ja.....Dom VANN LAG DM 2011 för medium!!!!




Anders & Breeze


Birgitta & Milloo DM vinsten

Birgitta & Milloo kom även 4:a individuellt!!!


Anders & Breeze väntar på prisutdelningen

Pokalen för DM vinsten som numer ÄGS av Södertälje BK efter 3 VINSTER I RAD & mina hundar har varit med ALLA 3 åren!!!

Tyvärr så slog tydligen Breeze i däcket under sista loppet, vilket senare visade sig med hälta:( Nu blir det vila för hennes del ett tag framöver....Passar samtidigt på att banta henne lite....

Vill härmed passa på & TACKA

- Anders för att du körde Breeze!
- Birgitta för att du körde Milloo!
- Mamma & Svenerik för support & skjuts!
- Flens BK för en trevlig arrangerad tävling!

Å ett JÄTTEGRATTIS till

- ALLA i mediumlaget som visade att Södertälje har det abslout BÄSTA mediumlaget!
- Birgitta som kom 2:a med Zingo i large!


- Conny som VANN small med Lady!
- Ingela som kom 2:a med Korall eller var det Tindra?!? (Minnet suck)
- Small laget som kom 4:a (Nästa år tar ni det!)

Njut av era hundar!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0