Snart åker vi till Vingåker

Allt är nu packat & klart för avfärd till Vingåker, Läppe & mina härliga goa vänner Sven & Marie:) Ska bli så skönt att komma från stan....

För allra första gången ska Blåndie åka tåg, tur att Trizz är med som är en van resenär:) Ska bli intressant & se hur hon sköter sig....har dock med mig en handduk OM hon skulle börja dräggla eller så. Förhoppningsvis går det lätt:)

Första gången Trizz åkte tåg hade jag med mig Cash & Breeze, å det gick kanoners:)

Jag tror att Blåndie kommer få en hel del den här helgen...Å hon behöver få så mkt input hon bara kan få! Det ska oxå bli intressant hur Sally & Gäspa tar emot henne....Hmmm, nä det ska nog gå bra:)

Breeze hämtas av morfar för färd till landet & Sindie & Milloo.

Nu ska här snabbt klippas lite klor & tassar...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0