Sista träningen i ridhuset & så blev det pannkaka

Eller rättare sagt JAG skulle INTE lämnat sängen i dag:( Men självklart packade jag väskan & Trizz i bilen för färd mot ridhuset....Planen var redan klar att OM jag inte skulle fixa att köra utan att bli knäpp så skulle jag såklart INTE köra. Trizz känner ju direkt på sig hur jag mår & mår jag dåligt ja då funkar det ju inte:(

Väl framme så var det en bana uppbyggd som man även kunde köra olika kombinationer...Såg så KUL ut & då kände jag att jag bara måste köra:)

Min plan var då att köra lite olika typer av byten, bla blindbyten. Dom funkar ganska bra för min kropp men i dag så ja....Trizz var DUKTIG i allafall:) Däremot blir hon ju väldigt fundersam & lite frågande OM vad som händer & då är det ju inte schysst mot henne att fortsätta....
Körde dock lite slalom både h & v, funkade sådär. HON KAN men återigen så är det JAG som strular:(

Ja så slutade våran dag i ridhuset, himla trist:( Försökte däremot ge Birgitta lite feedback & så avslutade vi med att ta en fika ute i solen:)

Sedan åkte jag hem & packade in även Breeze & Milloo i bilen för färd mot "Gnesta skidstadio". Bara kände att det bara vara att köra, det kunde ju knappast bli så jäkla mycket sämre....Å hundarna var ju bara tvungna att få röra på sig. Det var i allafall KUL att se hundarna raca i skidspåret:) Kanske det var sista åkturen för säsongen?! Spåren börjar ju bli lite väl isiga & nu ska det väl snart bli VÅR?!?!

Väl hemma igen blev det fika innan jag åter packade in Breeze, Trizz & Blåndie i bilen för hemfärd...Slut på helgen...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Hej! Nej jag vet men eftersom att jag ställer ut Chanel en del och deltar på promenader så känner jag att det är lika bra att ge henne vaccinationer varje år. Och såå mycket kostar det ju inte, tycker jag! =)

2011-03-07 @ 19:33:31
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marie G

Mmmm, ingen jag känner fullvaccinerar varje år. Men fråga när du kommer dit. Kennelhosta vill man ju helst inte få:(

2011-03-10 @ 08:08:00
Postat av: Carina

Ja tur med vädret hade vi, hur mådde du dagen efter, jag var lite mör i hela kroppen!

Ha en trevlig helg

2011-03-11 @ 10:35:46
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja som TUR var:) Har jag redan "glömt"...men hundarna fick ju sitt:)

Ha en bra helg!

2011-03-11 @ 16:59:52
Postat av: Carina

Ja blir inte ett dugg avundsjuk, de är så skönt att vara inne och inte behöva gå ut! Nä, skoja bara, är så avundsjuk VILL också vara ute i solen idag, men jobbar mitt dygnspass. Hoppas det är fint i morgon.

Njut på nu :)

2011-03-12 @ 10:50:25
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Synd om dig som må¨ste vara inne:( Själv har jag mest suttit i SOLEN med hundarna:)

Hmmm i morgon jobbar jag...Så njut då du:)

2011-03-12 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0