På landet igen med hela stora ligan på 5 hundar....

Men förhoppningsvis så krymper ligan snart till 4 igen:)

Skulle gärna hmmm behålla Blåndie men jag känner att jag INTE gör henne rättvisa OM jag behåller henne. Hon bara måste få komma till ngn som verkligen satsar på henne....Tror ju att hon kommer bli BRA oavsett vilken gren hon får jobba med. Å eftersom att jag INTE har ork, kraft & sug på att satsa på ytterligare en hund ja då är det allra bästa om någon annan vill & kan satsa på just henne:) Det är hon värd min lilla goding:)

På landet då, ja där var det som vanligt full rulle på hela ligan....Å jag som vill ha det lugnt, jo tjena ha,ha,ha...Men då är det bra att lämpa av dom nere i storstugan medans jag knatar upp till min lillstuga:) Eller så kan dom ju härja fritt på tomten....

I söndags lämnade jag hela ligan kvar på landet medans jag åkte till Enhörna på föreläsning med Ingrid Tapper som föreläste om "Etologi i valplådan". Det var Agneta på Kennel Conor´s som inbjudit mig:) Oj, vilken intressant föreläsning! Antecknade som vanligt en hel del som jag "bara" måste renskriva, kommer efter det att skriva några rader om det här på bloggen. Tyvärr var Morten Nielsen från Veterinärboden sjuk & kunde inte komma, men den föreläsningen blir i stället i höst.
Dagen avslutades med en god lunch...

TACK Agneta & "Wheaten klubben" för inbjudan!

Sedan var det bara att först åka hem med all packning, att man ALLTID har så mycket packning!!! Sedan åkte jag tillbaka till landet. Senare på kvällen tog jag & tjejerna tåget från Mölnbo till stan & sedan buss hem. Tågresan gick bra med Blåndie däremot så dregglade hon lite på bussen:( Ja så var den helgen slut....

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0