Ny bok av Anita Axelsson, denna gång en kokbok:)

Anita är ju känd för bla sina agilityböcker, filmer, föreläsningar & för att hon är en otroligt duktig instruktör:) Har dom flesta av hennes böcker & självklart blev jag sugen även på hennes kokbok.
Har nu kikat igenom boken & den är klart värd att köpa:) OM man som jag vill ha det lätt, både att köpa & laga. Recepten är lätta & visst i bland lite väl "lätta" men.....trots det så är det absolut min personliga åsikt att TIPSEN är många, för det är ju svårt bara att komma på VAD man ska ta med sig på tex en agilitytävling. Inspirationen saknas i bland & då kommer jag absolut att bläddra i boken. Har redan några "tips" som jag ska testa:)
Boken känns så där precis...lagom för mig:)

Så...köp den!




Kokboken för dig som är i farten!

Källa: http://www.anitaaxelsson.se/

Citat från Anita´s hemsida om boken:

"Packad & Glad

En kokbok för utflykt, camping och tävling

Packad & Glad är fylld med 93 recept som passar utmärkt för utflykter, camping, bilresor och för dig som deltar på olika tävlingsarrangemang.

Recepten är en blandning mellan olika kostinriktningar och så långt det är möjligt används äkta råvaror samt krav- och närproducerat.

Packad & Glad är kronologiskt uppbyggd och börjar med mackor för resan och slutar med desserter och drycker.

Kokboken är perfekt för dig som har tröttnat på hamburgare och vägkrogar! "
Slut citat


Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0