Milli´s första dygn hos sin Familj

Här kommer den allra första rapporten från Milli efter att hon flyttat hemifrån....

TACK Christer med Familj för text & foto:)

 

Hej Marie,

Och TACK för Milli. Vi är väl ungefär lika ovana allihop, Anna, jag, barnen och Milli. Men, det går bra allting. Milli har lite svårt med drickandet kanske (hon har doppat huvudet i skålen och fått sig en kallsup ett par gånger), men nyss verkade som om hon fick i sig en normal slurk. Åt gjorde hon väl egentligen först i morse, bajsat och kissat har hon gjort flera gånger. Mattkanter och fingrar gillar hon att bita i, liksom hennes leksaker. Natten förflöt smidigt måste jag säga. Hon somnade väl strax innan kl 23 på en filt nära oss vid TV:n. När jag tog med mig henne in till buren vid sängen, vaknade hon till lite grand, men klagade inte och somnade sedan för natten. Vid 5-tiden tyckte jag mig vara tvungen att peta lite på henne (yes, jag var lite nojjig på om hon hade tuppat av för gott pga. vätskebrist). Hon vaknade en smula. Jag lockade ut henne ur buren, gick ut på verandan med henne (inget pinkande då, men som sagt – hon hade ju inte druckit), jag presenterade henne på nytt för mat och vattenskålarna (utan framgång), så vi gick in till bur respektive säng igen och sov till strax innan kl 7.

 Mvh Christer

Så HÄRLIGT med känslan av att Milli hamnat helt rätt:)

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0