Dax att vaccinera Blåndie, "valparna" är ju "redan" 12 veckor

I morgon torsdag har jag tid för vaccination av Blåndie hos Krystyna Nordin.

Hade ju hoppast att den lilla damen redan hade flyttat....
Hua ja, vad tiden går fort i bland....Men nu är det verkliegn dax att även Blåndie flyttar hemifrån & kanske kanske så:)

Passade oxå på att boka tid för en koll av Breeze. Veterinären på Södra tyckte ju att jag skulle kolla igenom henne några veckor efter att valparna flyttat...Nåja Blåndie bor ju kvar hemme man jag kan ju inte vänta hur länge som helst på efterundersökningen.
Hoppas nu att allt är OK med Breeze......

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Sv. Ja håller med dig, är jätte trött på dessa isiga gångvägar och det lär dröja innan man kan köra någon agility på fotbollsplanen.

Jag har jour nästa vecka, ska vi ta en långpromenad?

Ha det bra

2011-03-31 @ 18:31:49
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Suck...känns som om det kommer dröja lääänge innan vi kan köra på gräsmattan:(

Självklart hänger jag med på en långis:)

Ha det gott

2011-04-01 @ 16:10:55
Postat av: Carina

Sv. Ja ibland kommer man lägligt :)

Jag har jour mån-ons-fre-sön, när kan du?

2011-04-01 @ 18:20:51
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Sv.Ja & iblan har man(vi) tur:)

Mån-ons fm kan jag...

Höres

2011-04-02 @ 17:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0