Till Vingåker & Marknadsmästerskapet i agility

Det har blivit en tradition att åka till Vingåker & deras Marknadsmästerskap i agility. I år hade vi TUR med vädret, kanske dock lite för varmt för hundarna & förarna.....Jag tillbringade mesta tiden i skuggan så mig gjorde det inget:)Lite spralliga hundar något som visade sig i resultatlistan. Det muttrades lite om för svåra banor?!? För lite träning kanske???"fniss"
Nåja VANN gjorde Ullis med sin Chanel(sheltie) men därefter var vi tvungna att göra ett omlopp för att få fram placeringarna 2 till 3.

1:a Ullis med Chanel
2:a Johan med Tova
3:a Camilla med Snobben
4:a Susanne med Mixi

TACK alla goa vänner i Vingåker för en i mitt tycke BRA dag!

Hoppas vi ses snart igen!

Jag hade med mig Trizz,( ja hon är mattes lilla goa tjej) & det var kanoners att vi han med tåget som skulle gå 14.02. Jo tjena, det började med att tåget var ca 13 minuter försenat. Ja ja men så efter Katrineholm blev vi stående i ca 40 minuter?!?! Orsak? Ingen aning! Inte ett ord hörde vi:( Ursäkten var att högtalarsystemet inte funkade, men HALLÅ! Då får man vällan gå igenom tåget & informera!!! Så i stället för en tågresa på ca 45 minuter så blev resan 1 timme & 45 minuter suck...Å hett var det...Men väl hemma så tog jag mig en KALL Breezer resterna från i går & satte mig på min uteplats med alla hundarna runt om:) Så skönt!!!
Nu ska jag ut igen, vädret är ju bara för underbart, måste passa på & njuta:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0