Sverigens Nationaldag 6 juni 2011


Självklart skulle flaggan upp!

Vilken dag det blev, SOL & VARMT eller snarare hett...men jag klagade inte. Det var såå himla skönt att ha en hel dag att bara slappa på!!! Kan lova att jag inte gjorde många knop, nä nästan hela dagen tillbringades i solsängen:) Ligan var ute från arla morgonstund tills vi gick & la oss, GILLAS av både dom & mig:) Himla Himla skönt att bara kunna låta dom ströva helt fritt på tomten:)
Till lunch blev det en grillad korv & en "kall", smarrigt:)
  
  

Ligan då??? Ja dom får ett eget inlägg med bilder:)

  
Som tur var blåste det en del, vilket i sin tur gjorde att man inte riktigt kände hur himla hett det var...Brände mig lite här & där:(

Njut av era hundar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0