På tomten dag, tandborstning & grisöron

Ligan har varit ute i princip hela dagen....Mamma gav dom varsitt grisöram får hoppas att Blåndies mage klarar det. Men... det verkar som om den damen har plåtmage:) Har dock inte räknar hur många som finns kvar, antar nämligen att Blåndie eller Breeze grävt ner sina...

Själv har jag rensat & rensat OGRÄS!!! Attan vad FORT det växer:( Men nu är det fint! Passade oxå på att plantera lite fler blommor + att jag sådde lite rödbetor & rädisor. Det har nämligen gått lite si & så med det som redan är sått....HOPPAS att dessa tar sig!!! Jag äter visseligen INTE rädisor men däremot rödbetor:)

I växthuset växer det så det knakar, KUL! Tomatplantorna har fått knoppar så där är det verkligen på G:)

Hundarna då?! Ja dom har fått vara helt fria hela långa dagen....Gått in & ut precis som dom velat. Blåndie har "badat" i dammen när jag rensat den & fyllde på med nytt vatten....

Hundarnas kväll avslutades med tandborstning:) Även i kväll skötte dom sig exemplariskt:)

Nu får jag bara HOPPAS att dom håller sig bra i magen efter att ha knaprat på varsitt grisöra mer eller mindre under hela dagen.....

I morgon åker jag till Vingåker & deras Marknadsmästerskap i Agility. Ska bli så KUL att få träffa alla trevliga vänner från klubben:) Ligan får stanna kvar på landet....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0