Lite blandade bilder på ligan på landet 12 juni 2011

Ena dagen är det nästan +30 grader & nästa så dundrar & åskar det som bara den....Eller det höll väl på ca 1-1,5 timme tidigt tidigt på morgonen. Ganska mysigt tills jag kom på att oops nu försvinner nog mina ny planterade egen sådda blommor...Blåndie vaknade så klart! Men höll sig lugn & somnade till slut:) Själv tycker jag bara att det är mysigt med åska & dunder:)
Det stora plusset med åskan & regnet var att det blev behagligt både inne & ute GILLAS!

Plockade med oss en del rabarber från Linneas familj, vi var ju med när Anders Linnea tog studenten!
GRATTIS Linnea till studenten! Det gjorde du bra!
Å TACK för god mat & dryck:)
Tyvärr hade jag inte med mig min stora kamera & den lilla kameran tog batteriet slut i:( Så inga bilder...

Däremot så har jag som vanligt fotat min Sheltieliga:)


Jag & Trizz


Jag & Blåndie


Milloo
 

 
Trizz



Sindie


Breeze

Första skörden rädisor:)

Min ros har massor av knoppar:)

Svenerik & hundarna
 

I dag såg jag även att broccolin är på G GILLAS!

Njut av era hundar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilka fina bilder! =)

2011-06-13 @ 09:46:58
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tack Suneeta:) Många kort blir det & bara några få duger till bloggen "fniss"

2011-06-13 @ 19:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0