I dag blir Milli & Blåndie 5 månader!

Tjejerna har blivit "stora" & för Blåndies del även bokstavligt...

Ett stort GRATTIS till "mina" tjejer på 5 månaders dagen!

Hoppas så klart att Familjen Johansson är nöjda med sin Milli & att det gick bra på valpkursen som dom precis avslutat:) Men en fågel viskade i mitt öra att kursen gått bra, KUL!

Nu är det ju bara 1 vecka kvar tills Blåndie flyttar, så nu blir det till att njuta av henne:) Blåndie är bara så himla underbar...Det kommer troligen bli svårt att lämna ifrån sig henne, men så är det...Jag kan ju INTE behålla alla valpar...Men oj vad jag kommer sakna den lilla vilda blå....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Förstår att du kommer sakna henne, hon är ju ur härlig :)

2011-06-04 @ 14:18:55
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja hon är ju det....Å ja jag kommker nog sakna henne en hel del, usch

2011-06-04 @ 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0