Tittat på sheltievalpar på Kennel Hillfire

Äntligen blev det av!!!! Jösses vilken "tid" det tog att komma till Elisabet på Hillfire. Men oj, oj OJ vilka gula godingar hon hade:) Dom var ju bara för gudomligt söta:) TUR att dom redan var tingade "fniss"...Nä nä jag ska INTE ha några fler hundar...ännu:)
Tyvärr hade jag inte kameran med mig, men kika gärna in på hennes hemsida:) Kennel Hillfire
Elisabet & jag fixade iordning godingarna så att dom skulle vara klara för leverans. Men lite puss & gos blev det så klart:)
Men oj vad det sög i valptarmen...

Sedan lastade vi in köksbord & stolar i min bil. Passar perfekt i mitt kök, gråa & i ngn form av metall. Perfekt för ev. kommande valptänder:) Ingen risk att bordsbenen blir söndertuggade...GILLAS!

Sedan bar det av till Flen där vi mumsade på en god lunch, lite pyssel & japp jag lyckades få ihop "lådan" ha,ha,ha. Hoppas den fortfarande håller?! Väldigt mysigt & trevligt var det:) Självklart ska vi göra om det...Det finns ju tåg:)

TACK snälla Elisabet för bord, stolar, böcker bla Sheltieklubbens Årsböcker( har jag länge velat köpa), god lunch & trevligt sällskap:) Njut nu vidare!

Väl tillbaka i Tokstan så lastades jag ur allt, pust & stön men fint i köket blev det:)   

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0