Rapport från My & Blåndie

Här kommer den allra första, men förhoppningsvis inte den sista....rapporten från My & Blåndie:) Så himla rackarns KUL att få höra ifrån "mina" valpar GILLAS!!!

Hej, tänkte precis skriva till dig! Allt går jätte bra och jag är hur nöjd som helst med henne. Hon är verkligen en toppen hund!! Alla på klubben blir väldigt impade på hur sammarbetsvillig hon är och framåt. De/ jag tycker verkligen att du fått fram en toppen hund. Körde idag för första gången liten kontaktfält (2 av 2 på) och hon tänker verkligen till och testar allt, men märker väldigt fort även vad jag är ute efter:D har även börjat lite smått med slalomet och använder mig av bågar, går inte äns att beskriva hur grym hon är. Hon har till och med drag in och det är bara att hänga med hihi. Förstår verkligen att du tycker det är tyst o tomt utan henne, hon är verkligen en speciell hund och får alla hjärtan att smälta.. Kommer att rapportera mer senare och självklart ska du få bilder! Har dock inte hunnit tagit några ännu, kom jag på nu^^ men det ska jag göra. Ha det bra så länge! :):)

Jäkla himla KUL att få läsa dessa rader:) Men så har ju Blåndie kommit helt rätt:)
TACK My för rapporten!
Ett jättestort Lycka till med den fortsatta träningen med "min" Blåndie....

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0