På besök hon Milli & hennes Familj

Blev ju inbjudan av Familjen Milli & givetvis så Tackade jag för inbjudan & åkte dit. Himla trevligt att ha en valpfamilj så nära & som bjuder in mig:) GILLAS!

Väl där så satte alla hundarna i gång att hälsa på varandra & Breeze dängde till Milli omgående, hon skulle sättas på plats...Sedan hade Milli full koll på vart mamma Breeze var & varje gång hon kom nära henne så ooops jag ger mig på en gång...GILLAS Så ska det ju vara.....Mamma vet bäst!

Bollkastning blev det & fart var det på alla hundarna:) Trizz & Milli fann varandra & jagade runt runt...
Passade på att fota så klart sedan blev det fika med bulle:)

  

Kändes himla bra att få träffa Milli & så klart Familjen oxå:) Milli såg himla fin ut, både i hullet & pälsen:) Milli var allt en riktigt liten läcker tjej...Tror att hon kan bli riktigt bra, så det ska bli kul att följa henne....Kanske skulle behållit henne trots allt?!? Flera sa ju att jag skulle behålla henne för framtiden ja ja.....nu är det som det är & Milli har det kanoners & det är ju det allra viktigaste:)

TACK Familjen Milli för att vi fick komma & Tack för fikat:)

  
Milli lärde sig snabbt att det var mamma Breeze som bestämde:)
  


Milli 6 månader


Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0