Nu är vi packade & klara!

Äntligen har jag packat allt som jag anser måste med...TUR att jag får skjuts till tåget:) Fattar inte att det blir sååå mycket packning för några fjuttiga dagar...men av ngn anledning så packar jag alltid för mycket, men hellre det än för lite. Å med det svenska vädret måste man ju bara vara förberedd på allt & lite till. Så attans trist att vara på läger & inte ha kläder efter väder...Nä då kånkar jag hellre på alldeles för mycket samtidigt som jag klämmer i mig en xtra värktablett:( Annars går det liksom inte...
Satan i gatan att allt ska vara så krångligt & till råga på allt så har jag en envis skit tandvärk, gör ju inte humöret bättre direkt...Det där med att "bita i hop" jo tjena inte f.n kan jag bita ihop då exploderar ju huvudet:(

Nä det är bara att GILLA läget & se liiite positivt på tillvaron...Jag ska ju på lydnadsläger med Breeze & Trizz:) Ska bli KUL & så ska det ju så klart bli trevligt att träffa alla härliga tokiga hundmänniskor GILLAS!

Lydnadsläger?!? Jag MÅSTE tänka positivt nu!!! Lydnad är KUL!!! Hmmm, näpp funkar inte:( Ähhh det släpper & förhoppningsvis är jag supertaggad efter lägret så att jag på måndag anmäler Breeze till en lydnadstävling, klass 2 på SBK! Det ni, DET är mitt MÅL!!! Inte värst svårt att nå, men först.....LYDNAD är kul!!! Hmmm näpp inte ännu:( Men det KOMMER hoppas jag!!!


Läppe camping där några av lägerdeltagarna kommer bo:)
http://www.lappecamping.se/

Tjingeling nu drar jag & tjejerna till Vingåker-Läppe-Läger i Högsjö, tjohooo snart kommer vi!!!

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0