Har beställt ny sele till Trizz av Stina på CarpeCanis

Har letat & letat men Trizzens spårsele med lina är putsoväcko....Så nu efter 6 månader har jag gett upp, jag kommer inte hitta den & hon kan inte trassla sig runt spåret med Milloo´s..Så nu i dag drog jag till Stina på CARPE CANIS & beställde en ny:) Det stora problemmet var bara att bestämma färgen....Det fanns ju hur mycket som helst att välja mellan pust. Men till slut så blev det ljusros & grått med neonrosa tasstryck. Kan nog bli läckert:)
Jaha & hem kom jag så klart med nya halsband både till Trizz & Milloo....Är dom Agilitystjärnor så är dom!!!

Letar ni efter nya läckra speciella halsband???? Kontakta Stina på CARPE CANIS, hon måttbeställer & man kan i princip få sina halsband & selar precis som man vill. Med eller utan text, enfärgat eller mönstrat...Kan dock lova att det är svårt att välja....

Foton kommer....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0